feb. 02

Proiecte de crowdfunding reusite in domeniul tehnologic

În fiecare an, în luna ianuarie, companii din întreaga lume se întâlnesc în Las Vegas, la Consumer Electronics Show (CES), pentru a-și prezenta cele mai recente inovații revoluționare. CES atrage companii mari și mici deopotrivă, dornice să-și arate progresele și realizările în domeniul electronicii și tehnologiei. CrowdCrux prezintă câteva proiecte ale companiilor prezente la CES, reușite prin crowdfunding:

1. Carbon Flyer – Proiect pentru care s-a cerut 50.000 dolari, pentru a finanța producția unei drone din fibră de carbon, cu un aparat de fotografiat la bord și control prin Bluetooth, a depășit așteptările de strângere de fonduri, obținând o susținere de 271.000 dolari. Compania care a proiectat Carbon Flyer, Trident Design este cunoscută pentru proiectarea Coolest Cooler și Quickey.

2. ChargeAll  -  Proiectul cu un obiectiv de 30.000 dolari, a obținut 325.922 dolari pentru un acumulator portabil cu mai multe prize pentru diferite dispozitive.

3. Flic - În primele 30 de ore, proiectul a colectat  peste 550.000 dolari, obiectivul fiind de 80.000 dolari. Banii din această campanie vor fi folosiți pentru a produce un buton inteligent wireless, care declanșează diferite capacități telefonice cu o simplă apasare a acestui dispozitiv. Este capabil să controleze luminile dintr-o clădire, să fotografieze, având multe alte acțiuni preprogramate, precum și integrarea cu aplicațiile existente și care pot să permită utilizatorului să adauge acțiuni personalizate. Potrivit lui Amir Sharifat, cofondator și COO, secretul din spatele succesului Flic a fost "că am construit cu entuziasm o comunitate puternică înainte de a lansa produsul."

4. iSkn – Campania ISketchnote (iSkn) a obținut 346.127 dolari dintr-un obiectiv de 35.000 dolari pentru  un dispozitiv care creează o versiune digitală a unei schițe sau desen pe tabletă, în timp ce desenul în versiune fizică se face pe o bucată de hârtie. Managerul produsului Clément Rosset spune că ”deși finanțarea a depășit toate așteptările, scopul campaniei nu a fost de a strânge fonduri în primul rând, ci mai degrabă, de a găsi o comunitate pentru a îmbunătăți și a crea produsul ideal”.

5. LaMetric Dashboard and Speaker – Cel mai nou produs în domeniul tehnologiei audio, este un difuzor stereo cu Bluetooth și un tablou de bord WiFi compatibil cu iOS și Android. Acest proiect a colectat 370.001 dolari, obiectivul fiind de 69.000 dolari. LaMetric oferă un ticker inteligent personalizabil pentru a prezenta notificări și informații importante utilizatorilor.

6. Lima - Campania Lima a colectat 1.229.074 dolari dintr-un obiectiv de 69.000 dolari, pentru a finanța un dispozitiv ce permite unui utilizator să acceseze toate fișierele unor dispozitive, indiferent de locul unde sunt situate pe fiecare dispozitiv.

7. Lume Cube - În primele 72 de ore de la lansare, proiectul Lume Cube cu un obiectiv de 56.000 dolari, a obținut 229.517 dolari pentru a finanta productia de lumini wireless incredibil de strălucitoare care pot fi controlate prin intermediul unei aplicații pentru mobil. Produsul cu o putere de 1.500 lumeni, este destinat fotografilor și cameramanilor.

8. Core - Cea mai mare campanie de crowdfunding din istoria Canadei, o colectat 1.142.079 dolari, cu un obiectiv de doar 48.000 dolari. Campania Core a obținut bani pentru a produce un sistem de boxe wireless în cazul în care mai multe boxe pot fi controlate de o singură aplicație mobilă.

9. Uno Noteband- Această campania a obținut 104.984 dolari, dintr-un obiectiv de 50.000 de dolari, pentru a finanța o brățară inteligentă cu capacitatea de a urmări activitatea la fitness, de a efectua apeluri, de a verifica e-mailurile și multe altele. Similar cu alte campanii crowdfunding, scopul campaniei nu a fost numai de a obține finanțare, dar și de a dobândi noi clienți.

 

http://www.crowdcrux.com/ces-2015-9-crowdfunded-companies-share-secret-fundraising-tips/

 

Comentarii

Lasa un comentariu